24 mars, 2009

Urk...

Idag har inte varit någon rolig dag, eller ja, så illa har den väl inte varit men jag är bara såååå trött just nu!

Att man bara kan bli så irriterad av en enda person. Och det om och om igen...!
Jag försöker verkligen att dra jämt med denna person men jag kan bara inte. Och så fort personen i fråga öppnar munnen så känner jag irritationen komma. Och det är hemskt att känna så. Jag blir faktiskt arg på mig själv över att jag reagerar som jag gör. Men det är som om när man väl börjat irritera sig på något hos en person så blir det till sist att man irriterar sig på allt denna person gör och säger. Till slut på hela personens existens nästan...
Jag vill faktiskt inte känna så här, men hur ska jag göra för att ta bort denna irritation?!
Snälla någon hjälp mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar