29 mars, 2009

Icke ungdomlig tjej söker bostad

Jag hade riktigt kul i går kväll. Fötterna värkte dock ordentligt efteråt. Och idag har jag varit stel i hela kroppen, man är tydligen inte någon ungdom längre...
Hur tusan ska det bli när man blir ännu äldre?!? Knappt att jag vågar tänka på det eftersom jag har ett dåligt knä redan nu. Kommer väl med min otur hamna i rullstol vi 45 års ålder eller så... Aja, får ta det då, nu orkar jag inte med att tänka på sådan tråkigheter.
Kändes dock rätt bra att få en ordentlig genomkörare på Danspasset i dag, det behövdes för att mjuka upp kroppen igen.

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva... Det gick ju så bra där ett tag att komma på olika ämnen att skriva om, men nu är det slut på idéer... Suck!
Ni får väl ta det hela för vad det blir. Nu ska jag ut på nätet och försöka hitta en bostad, så att man om ca 2 månader inte är bostadslös... Så om ni vet någon ledig 2:a i Östersund, Lugnvik, Trovalla, Frösön eller Brunflo tipsa mig vet jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar