28 mars, 2009

"Stackars Askungen..."


Det var ett tag sedan sist...
Har helt enkelt inte haft ork eller lust till att skriva något, eller haft något ämne att skriva om för den delen.

Sitter nu och väntar på att en kompis till mig ska dyka upp och så ska vi göra en stor vårstädning av hela min lägenhet. He he... bra att ha kompisar ibland så att man kan muta dom att komma och hjälpa till med städning ;o)
Nejdå, jag har faktiskt erbjudit henne betalt för det. Samt att efter det att vi har städat så ska vi drika vin och äta kex med ost och vindruvor, mums! Och medan vinet stiger oss åt huvudet så ska det väl spelas någon typisk "chick-flick" som vi kan skratta och snacka skit till. Jag ser fram emot det här, det ska bli kul!
Erik är ju bara i Sundsvall, (saknar dig enormt mycket gubben, puss puss) så han är ju inte till någon nytta. Samt att när han väl är här så vill man ju göra annat än städa... ;o)
Så nu hoppas jag att vi får det fint i lägenheten tills dess att mina föräldrar kommer upp på ett kort besök nästa helg, samt att när vi väl får flytt städningen så är det förhoppningsvis lite mindre skit att städa bort.

Nej, nu ska jag faktiskt börja städa lite smått tills hon kommer. Men först ska det på hög städmusik, annars går det inte als... ;o)

"Sätt igång nu, skynda, ila
vi har inte tid att vila..."

1 kommentar:

  1. Vad mysigt det låter!!! Hoppas vinet och osten var goda! =)

    SvaraRadera