31 mars, 2009

Upp och ner, ner och upp...


Denna dag har minsann gått som en jojo upp och ner...
Gårdagen slutade med att det finns en ynka chans att vi kanske, kanske, kanske får en lägenhet ganska så snart. Hoppas så!!!
Sov bra under natten men var nervös inför dagen på morgonen, lite ont i magen. Kom till jobbet och det gick ok. Sedan rullades en massa säkerhets saker upp, så nu går man runt och är på sin vakt konstant. Kollar både en och två gånger över axeln för säkerhets skull. Får se hur detta fortlöper under morgondagen. Dagen på jobbet i övrigt var toppen! Kan inte riktigt minnas sist jag hade så roligt på jobbet, gick med ett leende på läpparna nästan hela vägen hem.
Väl hemma ligger posten och väntar på en, inget till mig som det såg ut först. Men kvar i brevinkastet satt ett brev... Och det var det brevet som fick mitt goda humör att sjunka igen. Det är definitivt inget brev som man som tjej eller kvinna vill ha. Så nu får jag gå och vara orolig i 3 månader innan jag får ett ordentligt svar om jag bör bli riktigt ordentligt orolig eller ej. Jag hoppas så att det verkligen inte är något att oroa sig för. Det borde vara förbjudet att få sådana brev, det måste finnas ett bättre sätt att sköta sådant på. Framför allt att jag nu måste vänta i 3 månader innan jag vet något säkert... suck! Jag vill veta NU!!!
Det är rätt tröttsamt att ha en dag med så mycket känslor som är positiva ena stunden och så i nästa stund negativa.
Ska gå och tröst äta lite choklad, syns imorn'!

1 kommentar:

  1. Det har väl inte hänt nått?? Lite orolig över brevet..
    Kul med lägenhet!!! *Hoppas*

    SvaraRadera