18 mars, 2009

Blogg oskulden

Ja, då var blogg oskulden förlorad...
Frågan är bara om jag vet vad jag gett mig in på.

Hur som helst så har jag redan lyckats förlora, inte bara oskulden då, utan även motivationen och anledningen till att börja med detta. Var så entusiastisk när jag tidigare stod i duschen och kom på tanken att jag kunde börja blogga för att ventilera mina tankar och idéer om livet. Och att kanske här hitta någon att diskutera dem med.
Men efter allt strul och krångel med att försöka förstå mig på hur allt fungerar samt att få bloggen att se ut som jag vill har jag inge lust och energi kvar als.
Tror det får vara nog för idag...!

Världen skapades ju faktiskt inte på en dag...

1 kommentar:

  1. Välkommen in i Cybervärlden!! Vad roligt att du äntligen förlorat oskulden =). Du kommer hitta motivationen! Jag lovar..
    PUSS & Kram!!!

    SvaraRadera