14 juli, 2009

Tillbaka i vardagen

Nu är jag lite positivare än vad jag var igår...
Men tvivlar inte på att jag kommer hamna i den ångesten många gånger om igen, kanske redan ikväll igen om jag har otur...

Just nu vräker det verkligen ner regn, det får inte mitt humör att stiga direkt.
Blev glad tidigare i morse då jag fick kontakt med en "gammal" vän igen via msn. Men det verkar som om det urartar igen på samma sätt som sist, tror det kallas kultur krockar... Suck! Och jag som trodde personen i fråga hade vuxit upp under åren som gått. Vi får väl se hur de utvecklar sig...

Ska i alla fall försöka få lite gjort idag, även om det verkar mer eller mindre hopplöst. Jag har verkligen ingen självdisciplin när det gäller att ta itu med vardagsgörat. Ovikt tvätt i en hög lika stor som K2 och en diskhög lika stor som Mount Everest... Jag har lite att göra, suck! Det är väl lika bra att ta itu med det istället för att sitta här och försöka undvika det hela. Det fixar ju inte sig själv direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar