12 juli, 2009

Kan inte sova...

...har på tok för många tankar som snurrar runt just nu.
Nu undrar jag om jag inte tog fel beslut ändå...
Fast att jag faktiskt tror att det bara är en stunds svaghet och osäkerhet. Att jag imorgon när det är ljust och dag igen kommer känna mig säker och trygg på att jag tog rätt beslut. Natten och kvällen är den jobbigast tiden på dygnet, för då är det bara du och dina tankar.

Men vad tänkte han på?
Hur trodde han att jag skulle reagera?
Är riktigt lockad att ringa honom på momangen och säga att vi gör ett försök till, att jag saknar honom. F-N vad tårarna bränner bakom ögonlocken...
Det är så tomt och ensamt i sängen nu när jag skulle sova och jag tror att det var därför jag började tänka på honom igen. Vi hade många fina stunder tillsammans och dem saknar jag. Försöker även tänka på de saker som var mindre bra för att intala mig att jag har tagit rätt beslut. Vissa saker är jag ju riktigt glad över att slippa :P
Det skulle ju vara den enkla och bekväma vägen att gå, att ge honom en chans till. Jag lider faktiskt med honom att han fick ett nej av mig, det kan inte ha varit kul. Och nu har jag sårat honom... Det känns inte bra als, jag bryr mig om honom fortfarande. För gjorde jag inte det så skulle ju inte detta vara så nedrans jobbigt!
Jag trodde jag var över honom och så rivs allt upp igen, jag orkar och vill inte.
Ser knappt skärmen längre...
Antar att det bästa är att försöka sova lite så att jag inte får mer migränanfall, ser plufsig ut i ansiktet imorgon och orkar med jobbet.

Karlar - man kan inte leva med dem och man kan inte leva utan dem. Så sant som det är sagt tusentals gånger om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar