13 juli, 2009

Cuba Libre minus lime

Är lite dragen... Hi hi hi =)
Är inne på mitt 4 glas med rom o cola, slurp! Det är så gött att jag glömmer att dricka långsamt hi hi hi! Men vad tusan gör det då jag är ledig imorgon... INGET!!! Problemet är att nu är colan slut och nästan romen med för den delen... Suck! Får väl gå till systemet imorogn och fixa en ny flaska rom att ha att ligga i kylskåpet.
Det tråkiga är att jag sitter ensam och dricker (även om det har sin charm det med...).
Vet inte om detta är något dåligt, att dricka ensama alltså... Det var iaf något som jag började med efter att mitt förhållande sprack. Men tror ändå inte att jag dricker för att jag mår dåligt. Det var bara det att jag inte kände att jag "kunde" dricka alkohol som jag ville när jag var i förhållandet med mitt ex. Även om han inte hindrade mig på något sätt, det blev väl en mental spärr för mig på något vis.
Men nog pratat om honom, han har rört till mitt liv för sista gången (hoppas jag)...
Har ju mer elller mindre en date på onsdag kväll, vet inte hur jag ställer mig till den faktiskt. Känner mig smikrad men inte redo. Killen har en otrolig personlighet och jag vill gärna lära känna honom bättre, men så finns det stora "MEN..." där. Vill inte att han ska hoppas på för mycket, han har gått i genom tillräkligt för två liv ändå...
F-*-N vad JAG gör allt kompliserat! Det har jag alltid gjort och det verkar inte som om jag någonsin lär mig.
Nu öskar jag bara att jag kunde ta ett glas rom o cola till... Det skulle verkligen sitta fint och peta mig den sita biten över till att kunna kalla mig full... SKÅL!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar