02 april, 2010

Hopp

Livet rullar på och jag mår rätt bra, det är skönt att allt inte är lika tungt längre. Undrar lite över vad det faktiskt beror på, men det går nog inte att härleda till en enda anledning;
- Jag har pluggat klart mina ekonomikurser.
- Jag har inga extra arbeten kvar att skriva på jobbet.
- Det börjar bli ljusare ute.
- Jag har upptäckt "The Secret".
Något negativt som egentligen motverkar detta är att det inte gick riktigt som jag hade hoppats på de där helgerna i mars....
Jag blev ledsen och besviken, det måste jag erkänna. Men samtidigt så tog jag inte det riktigt så hårt som jag trodde jag skulle göra, vilket är positivt.
Men jag har ändå någon stans hittat tillbaka till hoppet. Om jag fortsätter på den inslagna vägen och tar hjälp av och försöker använda hemligheten så borde det gå riktigt bra.



Hoppas, hoppas, hoppas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar